Povrchová úprava včetně výroby na klíč...

Silniční a užitkové stroje

Užitkové autolakování

Jedná se tedy o osvědčený systém povrchové úpravy, za jehož kvalitou a vhodnost pro Vaše výrobky si jako výrobce nátěrových hmot stojíme. Tento systém povrchové úpravy byl vyvíjen několik let a jeho kvalita je prověřena provozem a referencemi uvedených společností.

Námi navrhovaný systém jsme sestavili po konzultaci s našimi techniky v laboratořích společnosti, kteří se specializují na výrobu a vývoj materiálů.

V případě požadavku na speciální, nestandardní povrchovou úpravu (chemická odolnost, teplotní odolnost apod.), jsme schopni na základě zkušeností, případně v součinnosti s laboratoří, navrhnout nejvhodnější variantu. Samozřejmě dodáme veškerou potřebnou dokumentaci, případně zajistíme přítomnost technika.

Provádíme především povrchové úpravy užitkových vozidel,  či účelových zařízení instalovaných přímo na vozidle. U těchto povrchových úprav je naprosto jednoznačně hlavní prioritou kvalitní, vzhledově dokonalá a časově stabilní povrchová úprava, u které je kladen velký důraz také na vysoce kvalitní antikorozní ochranu.


Výhody pro zákazníka:

  • Dlouhodobá stálost odstínu a lesku
  • Antikorozní odolnost
  • Odolnost proti oděru (kamínky, prach…)
  • Odolnost proti provozním kapalinám nákl. Automobilů (nafta, olej…)
  • Odolnost proti chemickým látkám (sůl, zimní roztoky…)
  • Kvalitní a ucelený povrch
  • Pružnost nátěrového systému (akrylát)

 

Výhody a nevýhody užitkového autolakování:

Výhody:
  • velice dobrá a rychlá zpracovatelnost a s tím související velká úspora režijní a mzdových nákladů
  • Nesrovnatelně kvalitnější antikorozní odolnost
  • Výrazně lepší UV stabilita, minimalizace tzv. křídovatění
  • Hladší, plnější ucelenější optický efekt, minimální ztráta lesku
  • Velice dobrá opravitelnost
  • Vysoká elasticita povrchové úpravy, nedochází k popraskání a následné difuzi a korozi, nevznikají žádné mikropraskliny
  • Výhody při plnění záručních a pozáručních servisních podmínek
Nevýhody:
  • Relativně vyšší náklady na nátěrové hmoty (vyšší pořizovací cena z důvodu kvalitnějších nátěrových hmot), které jsou kompenzovány úsporami v oblasti režijní a mzdových nákladů a získáním vysoce kvalitní antikorozní povrchové úpravy.

Poznámka:

V případě použití uvedené varianty tzv. užitkového autolakování s využitím dvouvrstvého základování jsou sníženy na minimum jakékoli problémy související s korozí z důvodu nedostřiku či podstřiku problematických míst.


 

Podívejte se také na: Zpět na: